GoBasic Support

Hos Berú sidder Iben, Rie og Andreja klar i supporten til at hjælpe med stort og småt.

Hvis du oplever fejl i GoBasic, eller ting, der ikke fungerer som de skal, så skal du oprette en sag hos supporten. Når du kontakter supporten, så prøv at beskrive problemet så detaljeret som muligt, fx. hvilket site det drejer sig om og hvad du gjorde, da problemet opstod. Det kan være en hjælp, hvis du medsender et skærmbillede af fejlen og som minimum et link til siden, hvor problemet er opstået. Der kan både linkes til frontend og backend.

Du kan også kontakte supporten, hvis du har generelle spørgsmål til GoBasic, som du ikke selv har kunnet finde svar på.

I EM har vi fem brugere tilknyttet supporten. Hvis du ikke selv er bruger, så kontakt en kollega, som kan hjælpe dig.

Kontakt supporten

Du opretter en sag ved at skrive på mail: support@beru.zendesk.com

Eller du kan benytte formularen her: Indsend en anmodning

Supporten kan også kontaktes på telefon +45 6169 9796. Normal åbningstid er man-fre 9-16.

Find selv hjælp til GoBasic

På GoBasic.dk kan du finde guides til næsten alle moduler og funktionaliteter i GoBasic. Søg i arkivet for at finde frem til det du mangler.

Se brugerguides og find hjælp

På siden Ressourcer kan du desuden finde undervisningsvideoer, se driftsinformation og følge med i udviklingen af GoBasic. Har du idéer til videreudvikling af GoBasic kan du også indsende dem i Idébanken.

Gå til Ressourcer